Известие

Collapse
No announcement yet.

симптоми на непрвилно зацепен ремък?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Бах маа му колега Новачев , тук в Бургас си ни дерат кожите още майсторите , гледай кво става в Софето

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
      Колега, за 2.0 не знам, ама моята е 1.8 и ми смениха ремъка и го зацепиха с пети за 50лв.
      Къде ти го смениха за 50 лв.?
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Къде ти го смениха за 50 лв.?
        Не беше в нито един от познатите тук, във форума сервизи. Имам един познат с 164 2.0 турбо и той си води неговата редовно там и е доволен. Като купих моята поразучих цените по сервизите и след като собственика на сервиза каза, че има пети, реших, че ще е там. А като закарах колата там имаше оставен и един Спидер '89 оставен за основен ремонт. Сервиза не е точно в София, а на 10-ина км от София.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
        Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
        Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
        Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

        Comment


        • #34
          Явно още има хора които не си ценят труда. По принцип е нормално да взимат по 30 - 40 лв на час. Като се има предвид, че смяната на ремъци и ролките отнема около м/у 2 и 3 часа. Както и да е... на далавера си
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Доказано е че така наречените фирмени сервизи на марката за абсолютни паляци,имам и горчив опит в това нещо...Преди време бях писал една тема за Ванто която беше изтрита от хора които очеизвадно имат някаква работа в това нещо,а и виждам че тука пак ги защитават.Както и да е мога да пиша още много ама нема смисъл.
            156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
            Brera 2.4jtd 200 + к.с.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
              Не беше в нито един от познатите тук, във форума сервизи. Имам един познат с 164 2.0 турбо и той си води неговата редовно там и е доволен. Като купих моята поразучих цените по сервизите и след като собственика на сервиза каза, че има пети, реших, че ще е там. А като закарах колата там имаше оставен и един Спидер '89 оставен за основен ремонт. Сервиза не е точно в София, а на 10-ина км от София.
              брат, кажи къде е тоя майстор, че ми стана интересно?
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                брат, кажи къде е тоя майстор, че ми стана интересно?
                Имаш ЛС.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Явно още има хора които не си ценят труда. По принцип е нормално да взимат по 30 - 40 лв на час. Като се има предвид, че смяната на ремъци и ролките отнема около м/у 2 и 3 часа. Както и да е... на далавера си
                  Приятелю това дали майстора си цени труда или не няма абсолютно никакво значение в случея!!!

                  Факт е че на колегата за 120 кинта ще му резнат кратунката, а има и такива майстори, които както вече стана ясно на този същия колега ще му вземат близо 3 пъти по-евтино за същата работа колега!!!

                  Айде със здраве
                  Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 17:35.
                  SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                  SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                  SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Явно още има хора които не си ценят труда. По принцип е нормално да взимат по 30 - 40 лв на час. Като се има предвид, че смяната на ремъци и ролките отнема около м/у 2 и 3 часа. Както и да е... на далавера си
                    На мен собственика на сервиза ми каза колко ще ми струва смяната на ремъка, а не колко ще ми струва времето за смяна. Явно той си определя цените за свършена работа, а не за време.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                    Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                    Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                    Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                    Comment


                    • #40
                      Не бе. То няма лошо в това. Дай боже на всеки сервиз такива цени да вади и да има много работа. Аз самия на сервиз и 1 лев не давам. И доверие нямам на никого.

                      Далеч съм от мисълта, че трябва да ти вземат много пари. Но е странното това, че на всякъде цените са долу горе едни и същи. И изведнъж за некви 50 лв. се говори. И това е съвсем нормално да се подложи на съмнение. Но е възможно и евала на майстора Особено ако и си рабира от работата
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Не бе. То няма лошо в това. Дай боже на всеки сервиз такива цени да вади и да има много работа. Аз самия на сервиз и 1 лев не давам. И доверие нямам на никого.

                        Далеч съм от мисълта, че трябва да ти вземат много пари. Но е странното това, че на всякъде цените са долу горе едни и същи. И изведнъж за некви 50 лв. се говори. И това е съвсем нормално да се подложи на съмнение. Но е възможно и евала на майстора Особено ако и си рабира от работата
                        Ами, не знам, по-ниската цена може да се дължи и на това, че сервиза не е в София, а в много по-малко градче. Но факта, че моя познат с 164-ката е доволен от този сервиз, пък и освен него има и други хора с доста по-луксозни коли от рода на Ауди А8, които редовно ги обслужват там, а и това че собственика винаги е бил много точен с мен, са ми достатъчни. Може и да се е вдигнала малко цената през последните няколко месеца, но със сигурност не е 100-120лв.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                        Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                        Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                        Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
                          Ами, не знам, по-ниската цена може да се дължи и на това, че сервиза не е в София, а в много по-малко градче. Но факта, че моя познат с 164-ката е доволен от този сервиз, пък и освен него има и други хора с доста по-луксозни коли от рода на Ауди А8, които редовно ги обслужват там, а и това че собственика винаги е бил много точен с мен, са ми достатъчни. Може и да се е вдигнала малко цената през последните няколко месеца, но със сигурност не е 100-120лв.
                          По принцип като че ли 80 лв. някъде е нормално да се вземат за смяна на ремъци и ролки. И да речем 100 - 120 лв. за пълно обслъжване.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            По принцип като че ли 80 лв. някъде е нормално да се вземат за смяна на ремъци и ролки. И да речем 100 - 120 лв. за пълно обслъжване.
                            В Ямбол миналата година лятото като си купих колата за смяна на ремъци, ролки и масло, без тия на алтернатора, но ако бяха за смяна и те влизаха в цената, беше 60лв, в момента в този сервиз в който ходя аз е 80лв
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              По принцип като че ли 80 лв. някъде е нормално да се вземат за смяна на ремъци и ролки. И да речем 100 - 120 лв. за пълно обслъжване.
                              На мен моя майстор както казах в гр.Пловдив ми взе 80.00 лефа за пълно обслужване+смяна на предни и задни накладки...
                              Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 10:21.
                              SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                              SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                              SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                              Comment


                              • #45
                                аз пък ,нямаше кой да ми зацепи ремъка,нямали пети и накрая аз си ги купих

                                Comment

                                Working...
                                X